Ray-Ban

Ray-Ban

Ray-Ban jest obecnie najpopularniejszą marką okularów na świecie. Jej historia sięga lat 30-tych ubiegłego wieku, kiedy powstał model okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban przeznaczony specjalnie dla pilotów Air Force. Dzisiaj te same oprawki Ray-Ban nadal należą do najchętniej kupowanych na całym świecie i noszą rozpoznawalną na świecie nazwę Aviator. Drugi najsłynniejszy model okularów Ray-Ban Wayfarer powstał w latach 50-tych i do tej pory jest uwielbiany przez gwiazdy Hollywood i zwykłych ludzi, którzy cenią wolność i oryginalny styl.

W naszym sklepie internetowym można znaleźć okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban oraz najciekawsze oprawki korekcyjne tej marki. Sygnowane logo Ray-Ban okulary niosą ze sobą wyjątkowe i uniwersalne wartości jak ponadczasowość, legendarny styl, oryginalność i potrzebę wyrażenia siebie. Oprawki Ray-Ban to najlepszy wybór dla tych, którzy mają odwagę być zawsze sobą.

 

 

Oprawki | Okulary korekcyjne Ray-Ban

 

Sportowe lub modowe okulary Ray-Ban od dziesięcioleci cieszą się niesłabnącą popularnością niemal w każdym zakątku ziemskiego globu. Skąd wzięła się tak duża popularność okularów tej marki? Dlaczego okulary Ray-Ban stały się symbolem szyku i mody? Odpowiedzi na te pytania należy szukać w pierwszych dekadach XX wieku, gdy na rynek wprowadzone zostały pierwsze modele okularów przeciwsłonecznych tej marki. Były to okulary stworzone z myślą o amerykańskich pilotach, którzy potrzebowali skutecznej ochrony przez promieniami światła słonecznego na dużych wysokościach.

Okulary z serii Aviator po dziś dzień stanowią jeden z charakterystycznych elementów rozpoznawczych amerykańskiego lotnictwa. Oczywiście współcześnie korzystają z nich nie tylko piloci, ale także cywile, którym odpowiada stylistyka i wygoda gwarantowana przez oryginalny kształt oprawek i szkieł zgodnych z projektem pamiętającym lata trzydzieste minionego wieku.

Kultowe okulary Ray-Ban - oprawki, obok których nikt nie przejdzie obojętnie

Największą popularność okulary Ray-Ban zyskały jednak nie dzięki amerykańskim lotnikom, a dzięki gwiazdom amerykańskiego kina. Popularność filmów rodem z Hollywood, a zwłaszcza popularność aktorów i aktorek chętnie korzystających z okularów tej marki, przyczyniła się do jej wypromowania na całym świecie. Okulary Ray-Ban stały się synonimem luzu i amerykańskiego stylu, z którym chętnie utożsamiały się tysiące młodych osób. Na popularność okularów Ray-Ban wpłynęła także różnorodność oferty oraz wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów, które trafiały w gusta konsumentów.

Przykładem takich nowoczesnych produktów były chromowane soczewki i tworzone na ich bazie okulary z serii Black Chrome. Doskonałym posunięciem okazało się również wprowadzenie do sprzedaży w latach 70-tych XX wieku szkieł korekcyjnych w popularnych modelach oprawek m.in. z serii Wayfarer – wcześniej tego typu okulary dostępne były jedynie w wersji przeciwsłonecznej. Korzystnie na odświeżenie wizerunku marki wpłynęła także wielka kampania marketingowa z 2007 roku pod hasłem NEVER HIDE.