Aplikacja

Zbieraj punkty i wymieniaj na kupony
 

W myśl zasady: "Zawsze można taniej" przedstawiamy aplikację Soczewki24.

Co zrobić, żeby zaoszczędzić? Kupować, kupować i kupować.

A następnie rejestrować każdą wydaną złotówkę. Każdą.

Po co?

Każda wydana złotówka to jeden punkt. Punkt do punktu…

A gdy owych punktów się uzbiera, w niezwykle prosty sposób będzie można wymienić je na kupony.

Kupony z kolei obniżą kolejne rachunki w salonach naszej sieci bądź w sklepie internetowym.

Łatwo. Przyjemnie. I skutecznie.

Ściągnij aplikację Soczewki24

 

  1. Ile trzeba uzbierać punktów, by wymienić je na kupon?

    Wystarczy zebrać 500 punktów (każda Twoja wydana złotówka to 1 punkt), by już móc je wymienić na kupon rabatowy o wartości 50 zł. Przy puli 1 000 punktów - kupon rabatowy ma wartość 100 zł.
  2. Jakie kupony można odebrać w aplikacji Soczewki24?

    Oprócz kuponów 50 zł i 100 zł (otrzymanych za wymianę punktów: 500 oraz 1 000), w aplikacji znajdują się: Kupon Na Start, Kupon Urodzinowy, Kupon Na Soczewki Eye Care, a także kupony terminowe dodawane okazjonalnie.
  3. Na jakie produkty można wymienić kupony 50 zł i 100 zł?

    Przy zakupie każdego produktu (nieobjętego promocją) dostępnego w salonach stacjonarnych bądź w e-sklepie można skorzystać z kuponów, by obniżyć wartość koszyka.
  4. Jak zapisać punkty w aplikacji za zakupy zrobione w salonie?

    Pokaż obsłudze aplikację Soczewki24. Podaj numer swojej Karty Klienta (ekran główny lub lewe, boczne MENU – zakładka KARTA). Nasi pracownicy natychmiast dopiszą Twoje zdobyte punkty. Jeśli zakupy były robione innego dnia, należy pokazać obsłudze paragon.
  5. Jak zapisać punkty w aplikacji za zakupy zrobione w sklepie internetowym?

    Po zakupie i otrzymaniu przesyłki z zamówieniem, skontaktuj się z nami. Na adres bok@soczewki24.pl wyślij e-mail zatytułowany: APLIKACJA – PUNKTY, w treści podając numer zamówienia, numer Karty Klienta (ekran główny lub lewe, boczne MENU – zakładka KARTA) i koniecznie załącz zdjęcie paragonu. W przeciągu 7 dni roboczych punkty zostaną dopisane do Twojego konta.
  6. Jak wykorzystać kupony 50 zł i 100 zł w salonie stacjonarnym?

    W aplikacji w lewym, bocznym MENU kliknij zakładkę KUPONY (lub wybierz prosto z ekranu głównego) i odbierz wybrany kupon. Pokaż go obsłudze (Znajdziesz go w zakładce KARTA – ZAMÓWIONE KUPONY). Nasi pracownicy obniżą Twój rachunek i dezaktywują kupon (zniknie z Twojego konta w aplikacji)..
  7. Jak wykorzystać kupony 50 zł i 100 zł w e-sklepie?

    W aplikacji w lewym, bocznym MENU kliknij zakładkę KUPONY (lub wybierz prosto z ekranu głównego) i odbierz wybrany kupon. Następnie odnajdź go w zakładce KARTA – ZAMÓWIONE KUPONY. Spisz jego numer i skontaktuj się z nami. Na adres bok@soczewki24.pl wyślij e-mail zatytułowany: APLIKACJA – KUPON RABATOWY, w treści podając numer zamówienia, numer Karty Klienta (lewe, boczne MENU aplikacji – zakładka KARTA) oraz numer paragonu. Pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta wygenerują dla Ciebie indywidualny kod rabatowy o wartości 50 lub 100 zł, podeślą zwrotnie do Ciebie (w przeciągu 7 dni roboczych) i dezaktywują kod w aplikacji.
  8. Czy kupony łączą się z innymi promocjami?

    Nie. Kupony oraz kody nie łączą się z innymi kodami i promocjami.