Wysyłka i płatności
SPOSÓB DOSTAWY |
SPOSÓB PŁATNOŚCI |
KOSZT DOSTAWY |
Paczkomaty | przedpłata | 14,99 zł |
Kurier Inpost | przedpłata / pobranie przy odbiorze | 14,99 zł / 16,99 zł |
DLH POP | przedpłata / pobranie przy odbiorze | 15,99 zł / 16,99 zł |
Kurier DHL | przedpłata / pobranie przy odbiorze | 15,99 zł / 16,99 zł |
Poczta Polska | przedpłata / pobranie przy odbiorze | 15,99 zł / 18,99 zł |
Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 149 zł przy płatności poprzez przelewy24.pl lub przelewem tradycyjnym.
Dostawy są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności, jeżeli produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku pozostałych produktów orientacyjny czas realizacji jest podany na stronie produktu. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską.
Zamawiane produkty można odebrać osobiście w dowolnie wybranym punkcie należącym do sieci Soczewki24.pl. Odbiór osobisy jest bezpłatny. Po złożeniu zamówienia należy oczekiwać na kontakt e-mailowy lub telefoniczny z wybranego punktu celem ustalenia terminu odbioru (odbiór przed potwierdzeniem dostępności jest niemożliwy).
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Wpłata na konto:
Płatności należy dokonać na podane poniżej konto w tytule przelewu wpisując numer zamówienia lub inne dane umożliwiające skojarzenie wpłaty z zamówieniem.
MBank 55114020040000340276645505
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Stan realizacji zamówienia i przesyłki Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia: Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się. Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia. (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).